"Ford" iepazīstina ar jauno "Focus" – vidēja izmēra ģimenei domātu modeli, kas izceļas ne tikai ar izteiksmīgu dizainu, bet arī degvielu taupošām elektrotehnoloģijām, progresīvām savienotspējīgām sistēmām un vadītājam asistējošām viedajām tehnoloģijām, kuras radītas, lai atvieglotu automašīnas lietošanu un vadīšanu.
Bagātīgajā "Ford Focus" dzinēju klāstā ir elektrificētas versijas, kas palielina automašīnas jaudu un padara vadīšanu patīkamu – tas jau divas desmitgades ir galvenais "Focus" pievilcīguma iemesls.
Elektrificēto hibrīdtehnoloģiju jauda sasniedz 125 ZS vai 155 ZS (pēc izvēles), bet vislielāko efektu sniedz 48 V maigā hibrīda un 1 l darba tilpuma "EcoBoost Hybrid" hibrīdtehnoloģijas piedziņa.
Jaunais "Focus" aprīkots ar 1 l darba tilpuma "EcoBoost" benzīna motoru ar 100 ZS vai 125 ZS (pēc izvēles) jaudu. Tādas tehnoloģijas kā dubultā, neatkarīgā mainīga vārstu vadības sistēma un augstspiediena tiešās iesmidzināšanas sistēma palielina dzinēja veiktspēju un ļauj zibenīgi reaģēt pēc vadītāja vēlēšanās.
Tiem, kuri brauc lielākus attālumus, domāts 1,5 l darba tilpuma "EcoBlue" dīzeļmotors, kura jauda sasniedz 95 ZS vai 120 ZS (pēc izvēles).
Jaunajā "Focus" ieviestās jaunākās "Ford" ērtību un vadīšanas tehnoloģijas ne tikai padara braukšanu komfortablu, bet arī ļauj izbaudīt ar internetu savienotas automašīnas vadīšanu.
"Focus" ir vissvarīgākā "Ford" vieglā automašīna, kura aprīkota ar jaunu SYNC 4 komunikācijas un izklaides sistēmu. Šī sistēma izmanto komplicētu algoritmu, lai mācītos no vadītāja paradumiem un ar laiku varētu sniegt precīzākus piedāvājumus un meklēšanas rezultātus.
SYNC 4 pieejama pilnīgi jaunā 13,2 collu skārienjutīgajā ekrānā ar speciāli tam radītu intuitīvu vidi: vadītājs vajadzīgo aplikāciju, informāciju vai vadību var sasniegt ar vienu vai diviem pieskārieniem. Skārienjutīgajā ekrānā tāpat iespējams kontrolēt automašīnas apsildes vai ventilācijas funkcijas, kas agrāk bija vadāmas ar atsevišķām fiziskām pogām. Šo izmaiņu dēļ centrālā automašīnas konsole ir mazāk noslogota. Tāpat šī sistēma ir savietojama ar "Android Auto" un "Apple CarPlay", tādējādi viedtālruņa funkcijas skaidri savietojamas ar SYNC 4.
Progresīvā balss atpazīšanas funkcija ļauj "Focus" salonā sēdošajiem cilvēkiem ar automašīnu sarunāties 15 dažādās Eiropas valodās, bet borta datora dati savienoti ar interneta meklēšanas sistēmu, kas ar "FordPass Connect" starpniecību ļauj automašīnai uz balss komandām reaģēt ātri un precīzi. Tā spēj saprast visu, sākot no zvaniem un īsziņām un beidzot ar klimatkontroles sistēmas iespējām un informāciju par laikapstākļiem.
"FordPass" programma ļauj lielu skaitu pakalpojumu izmantot tieši viedtālrunī. Tas nozīmē, ka "Focus" īpašnieks var palikt kontaktā ar savu automašīnu visur, kur vien ir datu pārraides savienojums, un lietot tādas funkcijas kā "Tālvadības starts" vai "Automašīnas statuss", pārbaudīt degvielas daudzumu degvielas tvertnē, uzzināt eļļas maiņas laiku u. c. "SecurityAlert" sistēma var sniegt "Ford" lietotājam vairāk miera, jo sensori fiksē jebkādu mēģinājumu iesēsties automašīnā, pat gadījumos, ja tā ir slēdzama ar atslēgu. Šī sistēma sūta brīdinājumus uz lietotāja telefonu.
Progresīvās apgaismošanas tehnoloģijas ietver standarta komplektācijā esošus LED gaismas diožu lukturus ar automātisku tālo gaismu funkciju "Automatic High Beam Control" un manevrēšanu atvieglojošu "Maneuvring Light" funkciju, kas raida platāku gaismas staru tad, kad automašīna veic lēnu manevru. Papildus iespējams iegādāties arī progresīvos "Dynamic Pixel" LED lukturus.
Jaunais ceļu krustojumu izbraukšanas palīgs "Intersection Assist" ar "Focus" priekšējo kameru un radaru vēro ceļu priekšā un palīdz izvairīties no potenciālas sadursmes ar paralēlajās kustību joslās esošajiem transportlīdzekļiem. Šis palīgs var automātiski sākt bremzēt, kad automašīna brauc ar ātrumu līdz 30 km/h, lai palīdzētu izvairīties no sadursmes sekām vai tās samazinātu, ja vadītājs pagriežas taisni pretī braucošai mašīnai, piemēram krustojumos. Šis palīgs strādā arī tad, kad ceļam nav apzīmējumu vai papildu iekārtas, tāpat arī naktī, kad ieslēgti priekšējie lukturi.
Tagad automašīnas bagāžas nodalījums iztapsēts ar augstas kvalitātes īsšķiedras segumu, ar kādu agrāk bija tapsēts salons un izgatavoti grīdas paklājiņi "Vignale" komplektācijas modeļos. Tāds segums ne tikai rada greznības sajūtu, bet arī ir vieglāk tīrāms. Papildus ierīkotais tīkls bagāžnieka sānos ļauj droši glabāt nelielus priekšmetus, novēršot to ripināšanos pa bagāžas nodalījumu. Bet divkārša LED gaismas diožu spuldzīte spilgtāk izgaismo bagāžas telpu tumšā laikā.
Regulējamajai, paceļamajai bagāžnieka grīdai eņģes tagad ir centrā, ļaujot saliekt grīdu un fiksēt to 90 grādu leņķī, izveidojot divus atsevišķus nodalījumus drošākai mantu glabāšanai.
Turklāt tagad bagāžniekā ir atsevišķa ūdens necaurlaidīga zona, kas paredzēta mitriem priekšmetiem, kā, piemēram, slapjam apģērbam un lietussargiem. Ūdensizturīgā odere var būt noņemama, lai to būtu iespējams vieglāk iztīrīt, bet tā pati – atdalīta no kopīgās bagāžnieka telpas ar noliecamu grīdu vai atsevišķu vertikālu starpsienu, lai būtu radīta slapjā un sausā zona.
"Ford" iepazīstina arī ar jauno "Focus ST", kam ir jaudīgs "EcoBoost" benzīna motors. Tas var būt gan ar hečbeka, gan ar universāļa virsbūvi. Šo modeli radīja un pilnveidoja "Ford Performance" apakšnodaļa.
Jaunais "Focus ST" piesaista uzmanību ar spilgtu virsbūves dizainu, kas uzsver automašīnas iespējas. Starp īpašajām detaļām jāpiemin medus šūnu raksta apakšējās un virsējās priekšējā radiatora restes, milzīgi sānu gaisa kanāli, sliekšņi un aerodinamiski pilnveidoti aptecētāji gan automašīnas priekšā, gan uz jumta. Standarta komplektācijas daļa – jauna dizaina 18 collu diski, bet papildus iespējams pasūtīt lielākus, 19 collu, diskus.
"Focus ST" salonā iemontēti pilnīgi jauni "Ford Performance" inženieru radīti "Performance" sēdekļi. Tie lieliski notur un nodrošina augstākā līmeņa komfortu kā sacīkšu trasē, tā pa ceļam uz skolu. Sēdekļiem piešķirts prestižas organizācijas "Aktion Gesunder Rücken" (AGR), kas rūpējas par muguras veselību, sertifikāts. Četrpadsmit ar elektrību regulējamas sēdekļu pozīcijas, ieskaitot četros virzienos regulējamu vidukļa balstu, palīdz vadītājam izvēlēties sev piemērotu sēdēšanas stāvokli, bet jau standarta komplektācijā esošā sēdekļu apsildes sistēma sniedz augstākā līmeņa komfortu.
Jauno "Focus ST" uz priekšu dzen 2,3 l darba tilpuma "EcoBoost" benzīna motors, kam piemīt 280 ZS un 420 Nm griezes moments, ar divkāršu turbokompresoru, kurā ieviesta turbobedres mazinoša tehnoloģija. Sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, kas izceļas ar apgriezienu pielāgošanas tehnoloģiju, iekļauta standarta komplektācijā, un kopā iespējams izvēlēties arī "X Pack" paketi, kuras priekšrocība ir raitāks un konsekventāks pārnesuma samazināšana. Tāpat iespējams izvēlēties arī septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu ar pārnesumu pārslēgšanas svirām uz stūres rata.
Vēl viena tehnoloģija, kas uzlabo automašīnas īpašības, ir elektronisks ierobežotas izslīdēšanas diferenciālis, kas nodrošina lielisku vadāmību un saķeri pagriezienos, kā arī "Continuously Controlled Damping" sistēma, kas kontrolē stūres stāvokli, bremžu, piekares un virsbūves darbu ar ātrumu 500 reizes sekundē, tādā veidā nodrošinot atbilstošu amortizatoru atbildi un garantētu optimālu brauciena komfortu un kontroli pagriezienos. ST modeļi ar pilnveidotu "X Pack" komplektācijas paketi aprīkoti ar "Dynamic Pixel" LED lukturiem un 19 collu diskiem, kā arī ieviests papildus "Track" vadīšanas režīms, kas ļauj optimizēt elektroniskās stūres sistēmas darbību (EPAS) un nodrošināt agresīvāku akseleratora atbildi.
"Ford Motor Company" (NYSE: F) ir globāls uzņēmums, kas atrodas Dearbornā, Mičiganas štatā. Uzņēmums izstrādā, ražo, pārdod un apkalpo pilnu "Ford" kravas automašīnu, servisa transportlīdzekļu un automašīnu sēriju (arvien vairāk elektrificētu versiju) un Lincoln luksusa klases automašīnu sēriju; sniedz finanšu pakalpojumus caur "Ford Motor Credit Company"; "Ford" mērķis ir kļūt par līderi elektrisko transportlīdzekļu jomā; kā arī nodrošināt mobilitātes risinājumus, tostarp autonomu braukšanu un inteliģento transportlīdzekļu pakalpojumus. "Ford" visā pasaulē nodarbina aptuveni 186 000 cilvēku. Lai iegūtu papildinformāciju par Ford, uzņēmuma produktiem un "Ford Motor Credit Company", apmeklējiet vietni corporate.ford.com.
"Ford of Europe" nodarbojas ar "Ford" zīmola transportlīdzekļu ražošanu, pārdošanu un apkalpošanu 50 tirgos – pilnībā pārvaldītos objektos un konsolidētajos kopuzņēmumos strādā aptuveni 43 000 darbinieku, bet nekonsolidētas darbības uzņēmumos – pat aptuveni 58 000 darbinieku. Papildu "Ford Motor Credit Company" finanšu pakalpojumiem "Ford Europe" pieder arī "Ford" klientu apkalpošanas nodaļa un 14 rūpnīcas (desmit pašu objekti un četri nekonsolidēti kopuzņēmumu objekti). Pirmās Ford automašīnas Eiropā tika ievestas 1903. gadā. Tajā pašā gadā šajā kontinentā tika nodibināta "Ford Motor Company". Ražošana Eiropā sākās 1911. gadā.
Bagātīgajā "Ford Focus" dzinēju klāstā ir elektrificētas versijas, kas palielina automašīnas jaudu un padara vadīšanu patīkamu – tas jau divas desmitgades ir galvenais "Focus" pievilcīguma iemesls.
Elektrificēto hibrīdtehnoloģiju jauda sasniedz 125 ZS vai 155 ZS (pēc izvēles), bet vislielāko efektu sniedz 48 V maigā hibrīda un 1 l darba tilpuma "EcoBoost Hybrid" hibrīdtehnoloģijas piedziņa.
Jaunais "Focus" aprīkots ar 1 l darba tilpuma "EcoBoost" benzīna motoru ar 100 ZS vai 125 ZS (pēc izvēles) jaudu. Tādas tehnoloģijas kā dubultā, neatkarīgā mainīga vārstu vadības sistēma un augstspiediena tiešās iesmidzināšanas sistēma palielina dzinēja veiktspēju un ļauj zibenīgi reaģēt pēc vadītāja vēlēšanās.
Tiem, kuri brauc lielākus attālumus, domāts 1,5 l darba tilpuma "EcoBlue" dīzeļmotors, kura jauda sasniedz 95 ZS vai 120 ZS (pēc izvēles).
Jaunajā "Focus" ieviestās jaunākās "Ford" ērtību un vadīšanas tehnoloģijas ne tikai padara braukšanu komfortablu, bet arī ļauj izbaudīt ar internetu savienotas automašīnas vadīšanu.
"Focus" ir vissvarīgākā "Ford" vieglā automašīna, kura aprīkota ar jaunu SYNC 4 komunikācijas un izklaides sistēmu. Šī sistēma izmanto komplicētu algoritmu, lai mācītos no vadītāja paradumiem un ar laiku varētu sniegt precīzākus piedāvājumus un meklēšanas rezultātus.
SYNC 4 pieejama pilnīgi jaunā 13,2 collu skārienjutīgajā ekrānā ar speciāli tam radītu intuitīvu vidi: vadītājs vajadzīgo aplikāciju, informāciju vai vadību var sasniegt ar vienu vai diviem pieskārieniem. Skārienjutīgajā ekrānā tāpat iespējams kontrolēt automašīnas apsildes vai ventilācijas funkcijas, kas agrāk bija vadāmas ar atsevišķām fiziskām pogām. Šo izmaiņu dēļ centrālā automašīnas konsole ir mazāk noslogota. Tāpat šī sistēma ir savietojama ar "Android Auto" un "Apple CarPlay", tādējādi viedtālruņa funkcijas skaidri savietojamas ar SYNC 4.
Progresīvā balss atpazīšanas funkcija ļauj "Focus" salonā sēdošajiem cilvēkiem ar automašīnu sarunāties 15 dažādās Eiropas valodās, bet borta datora dati savienoti ar interneta meklēšanas sistēmu, kas ar "FordPass Connect" starpniecību ļauj automašīnai uz balss komandām reaģēt ātri un precīzi. Tā spēj saprast visu, sākot no zvaniem un īsziņām un beidzot ar klimatkontroles sistēmas iespējām un informāciju par laikapstākļiem.
"FordPass" programma ļauj lielu skaitu pakalpojumu izmantot tieši viedtālrunī. Tas nozīmē, ka "Focus" īpašnieks var palikt kontaktā ar savu automašīnu visur, kur vien ir datu pārraides savienojums, un lietot tādas funkcijas kā "Tālvadības starts" vai "Automašīnas statuss", pārbaudīt degvielas daudzumu degvielas tvertnē, uzzināt eļļas maiņas laiku u. c. "SecurityAlert" sistēma var sniegt "Ford" lietotājam vairāk miera, jo sensori fiksē jebkādu mēģinājumu iesēsties automašīnā, pat gadījumos, ja tā ir slēdzama ar atslēgu. Šī sistēma sūta brīdinājumus uz lietotāja telefonu.
Progresīvās apgaismošanas tehnoloģijas ietver standarta komplektācijā esošus LED gaismas diožu lukturus ar automātisku tālo gaismu funkciju "Automatic High Beam Control" un manevrēšanu atvieglojošu "Maneuvring Light" funkciju, kas raida platāku gaismas staru tad, kad automašīna veic lēnu manevru. Papildus iespējams iegādāties arī progresīvos "Dynamic Pixel" LED lukturus.
Jaunais ceļu krustojumu izbraukšanas palīgs "Intersection Assist" ar "Focus" priekšējo kameru un radaru vēro ceļu priekšā un palīdz izvairīties no potenciālas sadursmes ar paralēlajās kustību joslās esošajiem transportlīdzekļiem. Šis palīgs var automātiski sākt bremzēt, kad automašīna brauc ar ātrumu līdz 30 km/h, lai palīdzētu izvairīties no sadursmes sekām vai tās samazinātu, ja vadītājs pagriežas taisni pretī braucošai mašīnai, piemēram krustojumos. Šis palīgs strādā arī tad, kad ceļam nav apzīmējumu vai papildu iekārtas, tāpat arī naktī, kad ieslēgti priekšējie lukturi.
Tagad automašīnas bagāžas nodalījums iztapsēts ar augstas kvalitātes īsšķiedras segumu, ar kādu agrāk bija tapsēts salons un izgatavoti grīdas paklājiņi "Vignale" komplektācijas modeļos. Tāds segums ne tikai rada greznības sajūtu, bet arī ir vieglāk tīrāms. Papildus ierīkotais tīkls bagāžnieka sānos ļauj droši glabāt nelielus priekšmetus, novēršot to ripināšanos pa bagāžas nodalījumu. Bet divkārša LED gaismas diožu spuldzīte spilgtāk izgaismo bagāžas telpu tumšā laikā.
Regulējamajai, paceļamajai bagāžnieka grīdai eņģes tagad ir centrā, ļaujot saliekt grīdu un fiksēt to 90 grādu leņķī, izveidojot divus atsevišķus nodalījumus drošākai mantu glabāšanai.
Turklāt tagad bagāžniekā ir atsevišķa ūdens necaurlaidīga zona, kas paredzēta mitriem priekšmetiem, kā, piemēram, slapjam apģērbam un lietussargiem. Ūdensizturīgā odere var būt noņemama, lai to būtu iespējams vieglāk iztīrīt, bet tā pati – atdalīta no kopīgās bagāžnieka telpas ar noliecamu grīdu vai atsevišķu vertikālu starpsienu, lai būtu radīta slapjā un sausā zona.
"Ford" iepazīstina arī ar jauno "Focus ST", kam ir jaudīgs "EcoBoost" benzīna motors. Tas var būt gan ar hečbeka, gan ar universāļa virsbūvi. Šo modeli radīja un pilnveidoja "Ford Performance" apakšnodaļa.
Jaunais "Focus ST" piesaista uzmanību ar spilgtu virsbūves dizainu, kas uzsver automašīnas iespējas. Starp īpašajām detaļām jāpiemin medus šūnu raksta apakšējās un virsējās priekšējā radiatora restes, milzīgi sānu gaisa kanāli, sliekšņi un aerodinamiski pilnveidoti aptecētāji gan automašīnas priekšā, gan uz jumta. Standarta komplektācijas daļa – jauna dizaina 18 collu diski, bet papildus iespējams pasūtīt lielākus, 19 collu, diskus.
"Focus ST" salonā iemontēti pilnīgi jauni "Ford Performance" inženieru radīti "Performance" sēdekļi. Tie lieliski notur un nodrošina augstākā līmeņa komfortu kā sacīkšu trasē, tā pa ceļam uz skolu. Sēdekļiem piešķirts prestižas organizācijas "Aktion Gesunder Rücken" (AGR), kas rūpējas par muguras veselību, sertifikāts. Četrpadsmit ar elektrību regulējamas sēdekļu pozīcijas, ieskaitot četros virzienos regulējamu vidukļa balstu, palīdz vadītājam izvēlēties sev piemērotu sēdēšanas stāvokli, bet jau standarta komplektācijā esošā sēdekļu apsildes sistēma sniedz augstākā līmeņa komfortu.
Jauno "Focus ST" uz priekšu dzen 2,3 l darba tilpuma "EcoBoost" benzīna motors, kam piemīt 280 ZS un 420 Nm griezes moments, ar divkāršu turbokompresoru, kurā ieviesta turbobedres mazinoša tehnoloģija. Sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, kas izceļas ar apgriezienu pielāgošanas tehnoloģiju, iekļauta standarta komplektācijā, un kopā iespējams izvēlēties arī "X Pack" paketi, kuras priekšrocība ir raitāks un konsekventāks pārnesuma samazināšana. Tāpat iespējams izvēlēties arī septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu ar pārnesumu pārslēgšanas svirām uz stūres rata.
Vēl viena tehnoloģija, kas uzlabo automašīnas īpašības, ir elektronisks ierobežotas izslīdēšanas diferenciālis, kas nodrošina lielisku vadāmību un saķeri pagriezienos, kā arī "Continuously Controlled Damping" sistēma, kas kontrolē stūres stāvokli, bremžu, piekares un virsbūves darbu ar ātrumu 500 reizes sekundē, tādā veidā nodrošinot atbilstošu amortizatoru atbildi un garantētu optimālu brauciena komfortu un kontroli pagriezienos. ST modeļi ar pilnveidotu "X Pack" komplektācijas paketi aprīkoti ar "Dynamic Pixel" LED lukturiem un 19 collu diskiem, kā arī ieviests papildus "Track" vadīšanas režīms, kas ļauj optimizēt elektroniskās stūres sistēmas darbību (EPAS) un nodrošināt agresīvāku akseleratora atbildi.
"Ford Motor Company" (NYSE: F) ir globāls uzņēmums, kas atrodas Dearbornā, Mičiganas štatā. Uzņēmums izstrādā, ražo, pārdod un apkalpo pilnu "Ford" kravas automašīnu, servisa transportlīdzekļu un automašīnu sēriju (arvien vairāk elektrificētu versiju) un Lincoln luksusa klases automašīnu sēriju; sniedz finanšu pakalpojumus caur "Ford Motor Credit Company"; "Ford" mērķis ir kļūt par līderi elektrisko transportlīdzekļu jomā; kā arī nodrošināt mobilitātes risinājumus, tostarp autonomu braukšanu un inteliģento transportlīdzekļu pakalpojumus. "Ford" visā pasaulē nodarbina aptuveni 186 000 cilvēku. Lai iegūtu papildinformāciju par Ford, uzņēmuma produktiem un "Ford Motor Credit Company", apmeklējiet vietni corporate.ford.com.
"Ford of Europe" nodarbojas ar "Ford" zīmola transportlīdzekļu ražošanu, pārdošanu un apkalpošanu 50 tirgos – pilnībā pārvaldītos objektos un konsolidētajos kopuzņēmumos strādā aptuveni 43 000 darbinieku, bet nekonsolidētas darbības uzņēmumos – pat aptuveni 58 000 darbinieku. Papildu "Ford Motor Credit Company" finanšu pakalpojumiem "Ford Europe" pieder arī "Ford" klientu apkalpošanas nodaļa un 14 rūpnīcas (desmit pašu objekti un četri nekonsolidēti kopuzņēmumu objekti). Pirmās Ford automašīnas Eiropā tika ievestas 1903. gadā. Tajā pašā gadā šajā kontinentā tika nodibināta "Ford Motor Company". Ražošana Eiropā sākās 1911. gadā.